פתרונות אחסון בחדר השינה: כשהמקוריות והפונקציונליו

פתרונות אחסון נבונים בחדר השינה דורשים מיומנות וחשיבה מקורית. כולנו מכירים את זה, לא? אנחנו קונים וקונים – עוד שמיכות, עוד כריות, עוד כלי מיטה – ושוכחים שצריך גם לאחסן אותם. כל חג מביא עימו עוד ועוד רכישות חדשות ומרעננות לבית, אך עדיין לא מצאנו מקום הולם לרכישות של החג הקודם. אז מה עושים? הרי אי אפשר לערום ערימות אין־סופיות בכל החדרים ולקוות שהן יסתדרו מאליהן. לא. שום גמדים לא יבואו לסייע לנו בכך. עלינו לחשוב על פתרונות אחסון ויפה שעה אחת קודם. אבל איך עושים את זה נכון? איך מאחסנים בחוכמה ערמות של שמיכות חדשות ומצעים בחדר שינה שגם כך סובל ממחסור חמור במקום?

על תורת הארגזים שמעתם?

ארגזים – לא מה שחשבתם

הארגז עשה כברת דרך ארוכה מאז שהוגדר במילון כמְכָל מרובע בעל דפנות קשיחות. ארגזים בשירות חדרי השינה והבית הם ארגזי נוי העשויים מחומרים איכותיים – פלסטיק, עץ או מתכת. הם יכולים להיות מרופדים במראה יוקרתי והם יכולים להיות מעוטרים במראה כפרי. הם פריטי ריהוט יפים ואיכותיים מצד אחד ופונקציונליים מצד שני. הודות לסגנון העיצובי שלהם הארגזים יכולים להיערם מעל הארונות בצבעים משלימים, על המדפים בין הצמחים הירוקים והתמונות, לצד המיטה כשידות עץ מרהיבות במראה עתיק וגם בסמוך לחלונות כשעליהם כמה כריות נוחות לישיבה נעימה ומרגיעה. הם כל־כך יפים ומשתלבים בחדר בקלות ובטבעיות, אינם מכבידים עליו או על הרהיטים שאותם הם משלימים ואינם מפריעים לזרימת האנרגייה ולאווירה השלווה בחדר.

אחסון במחשבה תחילה

ארגז מרכזי שלא נוכל לוותר עליו הוא ארגז המיטה, והוא חיוני בכל חדר שינה בבית גם של הילדים וגם של ההורים. מיטות מרופדות עם ארגז מצעים הן מיטות שנותנות את פתרון האחסון המושלם לכלי המיטה, לשמיכות ולכריות של כל בני הבית. כן, גם שמיכות הפוך החורפיות המפנקות, העבות והישנות שאי אפשר לאחסן בשום מקום אחר מלבד בארגז המצעים מתחת למיטה, נכנסות אליו בקלות ובשלמות.

תיבת החלומות והתקוות

תיבת החלומות והתקוות או תיבת הנדוניה – כך היא מכונה במסורות עתיקות ברחבי העולם – היא השידה היפה במראה עתיק שנהוג להניח לרגלי המיטה. זהו ארגז איכותי ופונקציונלי למדי. אפשר לאחסן בו כלי מיטה שאין להם מקום בארגז המצעים, את הבגדים הראשונים שלבשו הילדים בינקוּת ושקשה לנו להיפרד מהם ועוד כלים אחרים יפים ומיוחדים שעוברים במשפחה מדור לדור ונקשרנו אליהם בקשר רגשי מיוחד. ארגז הנדוניה הוא למעשה שידת המיטה המודרנית. היא יכולה להיות שידת עץ במראה עתיק או שידה מרופדת וצבעונית במראה מודרני ומעוצב. נוכל לשבת עליה, להניח עליה כריות נוי, לעטוף אותה בסדין תחרה לבן ועדין או להשאיר אותה ככה כמו שהיא – יפה, מיוחדת ושימושית. את בעיות האחסון שלנו היא תפתור בחוכמה.

ארגז לכל מטרה

ארגזי נוי לפתרונות אחסון בחדר השינה הם יותר מסתם ארגזים. הם פריטים עיצוביים איכותיים ויפים שמשלימים את הריהוט בחדר השינה ומסייעים לנו לאחסן בתבונה את כל מה שאין לו מקום אחר בבית. הם מוסיפים לחדר השינה איכות ייחודית – הם מאפשרים לנו להרגיש בחדר השינה שלנו הכי טוב שרק אפשר ועוזרים לנו לדעת שלא משנה מה, תמיד נמצא בהם עוד מקומות אחסון.